shariat[1]

فهرست مطالب

با حضور محمد شریعتمداری نمایشگاه اختصاصی بازرگانی و صنعتی ایران در استانبول گشایش می‌یابد

نمایشگاه اختصاصی بازرگانی و صنعتی ایران فردا با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان در محل نمایشگاه‌های بین المللی استانبول گشایش می‌یابد.
به گزارش شاتا، نمایشگاه اختصاصی بازرگانی و صنعتی ایران رور چهارشنبه با حضور محمد شریعتمداری و وزیر اقتصاد ترکیه به عنوان دو نماینده ویژه رییس جمهوری و رؤسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه افتتاح می‌شود.
برپایی این نمایشگاه تخصصی در جهت توسعه روابط همه جانبه کشورمان با ترکیه و با هدف معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های ایران در حوزه صنعتی، بازرگانی و اقتصادی برنامه ریزی شده است که پس از یک وقفه ۱۲ ساله، اقدامی مهم به شمار می‌رود.
در این نمایشگاه بخش پتروشیمی، صنایع ساختمانی، صنعت خودرو، گردشگری و ایرانگردی توانمندی‌های خود را عرضه می کنند و علاوه بر این، دو منطقه آزاد صنعتی و تجاری ماکو و انزلی نیز به معرفی ظرفیت‌های موجود خود در این مناطق برای سرمایه گذاری خواهند پرداخت.
نمایشگاه اختصاصی بازرگانی و صنعتی ایران در استانبول با حضور ۸۵ شرکت و مؤسسه ایرانی و در فضایی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع برپا می‌شود و  به مدت چهار روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

فروشگاه