فراخوان نمایشگاه بین المللی ساختمان تهران

فهرست مطالب

بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران ۹۹

با سلام و احترام

بدینوسیله به استحضار می رساند ؛

با توجه ثبت نام بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان که از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ مرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می گردد ، همچون سالیان گذشته ، با همکاری اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مجری نمایشگاه ساختمان و با هماهنگی اتحادیه سراسری تعاونی های تخصصی فولاد و معدن و نیز با پیگیری هیئت مدیره محترم تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان، سالن ۳۵ به مساحت حدود ۱۳۰۰ متر مربع فضای داخلی و ۱۰۰ متر فضای جانبی بیرونی ، به صنف محترم سازه های فولادی و صنایع مرتبط اختصاص یافته است.

ضمناً امکان استفاده از امور غرفه سازی و تبلیغات و سایر موارد مربوطه به سالن مذکور بطور متمرکز از طریق این تعاونی فراهم گردیده است.

لذا خواهشمند است جهت ثبت نام اینترنتی به آدرس سایت www.irancofair.ir مراجعه نموده و فرم ثبت نام در نمایشگاه بهمراه درخواست کتبی مبنی بر آمادگی حضور در سالن ۳۵ را به دفتر این تعاونی به آدرس خیابان فاطمی غربی- بعد از خیابان کارگر- روبروی ساختمان سازمان شیلات ایران- پلاک ۳۱۵- واحد۵ تحویل و یا از طریق فکس به شماره  ۶۶۵۶۹۷۴۴ -۰۲۱ ارسال فرمائید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم با شماره تلفن ۵۴۶۶۳۰۰۰-۰۲۱ داخلی ۵۰۱ ( امور نمایشگاهها) یا شماره تلفن ۰۹۱۲۹۶۴۵۹۵۱ جناب آقای اسماعیلی تماس حاصل فرمایید .

حضور آن شرکت محترم در سالن سازه های فولادی و صنایع مرتبط  موجب سرافرازی و هر چه باشکوه تر برگزار شدن این رویداد بزرگ می باشد.

اطلاعات تکمیلی متعاقباً در اطلاعیه های بعدی اعلام می گردد.

فروشگاه