photo_2018-02-19_07-48-02

فهرست مطالب

جلسه هیت مدیره تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۱۷

سلام

⭕️جلسه هیت مدیره تعاونی تسفا با حضور میهمانان
– دکتر علیرضا رضائیان انجمن سازهای فولادی و دبیر کنفرانس سازه و فولاد
– جناب مهندس علی وزیری مدیر عامل شرکت رکن سازه
– جناب مهندس امین بیدی مدیر عامل شرکت تیر ناوه و رئیس هیت مدیره حدید سازه پرند
– مهندس برزگر مدیر عامل شرکت آژینه سازان کاسپین
– مهندس حامد ضیایی مدیر عامل شرکت باربد فن آور
– مهندس انبیایی مدیر برگزاری کنفرانس
– مهندس سیامک ضیایی عضوهیت مدیره شرکت باربد فن آور

◀️ با موضوعات:
۱- نقد و بررسی کنفرانس هشتم و نگاهی به کنفرانس نهم
۳- نگاهی به همکاری مشترک و هم افزایی و ایجاد فرصتهای جدید انجمن سازه و انجمن تولید کنندگان و تعاونی تسفا.
روز سه شنبه۹۶/۱۱/۱۷ در دفترتعاونی برگزاری گردید.
موضوعات مطرح و نقد و بررسی و تصمیماتی اتخاذ گردید.
۱-ابراز رضایت و تشکر حاضرین از همکاری و تلاش انجام شده
۲- زمان کنفرانس احتمالا به آبان یا آذر تغیر می یابد.
۳-پانلها امسال کاربردی واجرایی بودند . پانل گفتگو تولید کنندگان فولاد و تولید کنندگان سازه بسیار لازم و مفید بود.
۴- حضور سه عضو هیت مدیران انجمن صنفی تولید کنندگان و مدیران تعاونی و اعضای تولید کننده در پانل و طرح مشکلات صنفی و خواسته های صنف از مسولین انجمن صنفی و تولید کنندگان فولاد بسیار ارزشمند و قابل تقدیر و میمون بود.
۳-پیشنهاد عضویت اعضای هیت مدیره انجمن ها تولید کننده و علمی سازه وفولاد دریکدیگر و ایجاد هم افزایی و همکاری همچون انجمنهای علمی و تولیدی بتن مطرح و مورد تاکید قرارگرفت.
۴-برگزاری جلسات کمیته اجرایی و برنامه ریزی کنفراس از اکنون طرح و مورد تایید قرار گرفت. و مقرر گردیدماهانه حداقل یک جلسه برگزار شود.

۵- سطح مشارکت و حضور مقامات دولتی وزارتخانه ها و شهرداریها و سازمان استاندارد وسایر مرتبطین در کنفرانس از نظر کمی و کیفی افزایش یابد.
۶- خواسته هاو مشکلات تولید کنندگان سازه فولادی جهت تامین انواع مقاطع فولادی، مطروحه در پانل میبایست با همکاری انجمن صنفی و تعاونی تسفا پیگیری گردد.
۷-مشارکت اعضای صنف تولید کنندگان سازه فولادی در کنفرانس با کیفیت و هدفمند تر بود. لیکن از نظر تعداد نسبت به سال های گذشته کمتر بود.
۸-محتوای کنفرانس باید در جهت طرح و حل مسایل کاربردی تولید کنندگان و معرفی تکنولوژی و آخرین دستاوردهای علمی و معرفی شاخص ترین ها باشد.
۹- مراسم افتتاحیه با تاخیر شروع شد .
۱۰ کنفرانس باید با مشارکت حداکثری صنف تولید کنندگاه سازه فولادی برگزارشود و جهت حضور و جلب همکاری، روشها میبایست بهبود یابد و در صورت امکان غرفه نمایشگاه جنبی با کمترین هزینه در اختیار قرار گیرد.
۱۱- کنفرانس نهم در سال ۱۳۹۷ بین المللی است و توسعه صادرات یکی از مهمترین مسایل این کنفرانس قرار گیرد.
۱۲-پیگیری انجام همکاریهای مشترک جهت کاهش قیمت تولید سازه فولادی در مقایسه با بتن – تعمیم استاندار پوشش ضد حریق در بتن – همکاری انجمن علمی سازه های فولادی جهت اصلاح و اسقرار استاندارد های ساخت ونصب مورد تاکید قرار گرفت.
امکان ورود به بازارهای جهانی با اسقرار این استاندارها میسر خواهد بود.
۱۳-کاهش تعداد جوایز یا مدیریت بهتر اختتامیه کنفرانس مطرح گردید.
۱۴- اطلاع رسانی و ارایه اخبار وگزارشات خبری از کنفرانس ضعیف ارزیابی گردید.
۱۵- همکاری تعاونی تسفا در اولین سال بعنوان برگزاری کننده کنفرانس مثبت ارزیابی گردید لیکن امکان استفاده از فرصتها و پتانسیلها موجود بیش از اینها میباشد.
۱۶- مشارکت اسپانسری و فعالانه ۱۰ شرکت در مسابقات پل ، ارسال پوستر وکارت دعوت به کلیه تولید کنندگان سازه های فولادی عضو انجمن صنفی ، دعوت از پیشکسوتان وفعالان صنف جهت اهداء جوایز ، حضور در پانلها و هیت رئیسه پانلها و کارگاهها ، عضویت دو نماینده در کمیته اجرایی ، یک نماینده در کمیته انتخاب چهره برجسته فولادی ، دو نماینده در انتخاب طرح برتر وحضور در۸ غرفه دار از صنف تولید کنندگان ، ۱۲ غرفدارازشرکت مرتبط با صنعت سازه باهماهنگی تعاونی تسفا ،حضور معاون وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی و سخنرانی ایشان در مراسم افتتاحیه و افتتاح و بازدیداز نمایشگاه جانبی و حضور در غرفه تعاونی و گفتگو با اعضاء تعاونی ، سخنرانی نایب رئس تعاونی در افتتاحیه و رئیس هیت مدیره در اختتامیه اهم فعالیتهای انجام شده تعاونی میباشد.
موفقیت تعاونی ،همکاری و همراهی شما دوستان و هم صنفیان گرامی است .
از توجه شماسپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

فروشگاه